Zanim przejdziemy do całości regulaminu już teraz pragniemy zwrócić uwagę na całkowity zakaz palenia we wszystkich wnętrzach hotelu. Jedynym miejscem udostępnione osobom palącym jest przestrzeń przed wejściem głównym do obiektu oraz w okresie wiosenno-letnim zewnętrzny taras widowkowy zlokalizowany na 3. piętrze obiektu.
Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 w dniu przyjazdu do godziny 11:00 dnia następnego. Możliwość zameldowania w hotelu istnieje 24/7.
Informujemy, że zgodnie z polityką hotelu oraz niżej dostępnym Regulaminem obiektu obowiązuje zakaz wprowadzania i pobytu zwierząt na teren Hotelu.
REGULAMIN HOTELU&SPA HETMAN
§ 1 Przedmiot regulaminu
1. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Hotelu Hetman, przy ul. Warszawska 113, 08-103 Siedlce, będącego własnością PHU TOPAZ SP. Z O.O. z siedzibą w Sokołowie Podlaskim, ul. Kolejowa 3B, NIP: 8231669776.
2. Każdorazowo, gdy w Regulaminie jest mowa o:
- Hotelu – mowa o usługodawcy,
- Gościu – mowa o usługobiorcy.
3. Regulamin określa zasady korzystania z usług Hotelu, zakres odpowiedzialności Gości i Hotelu oraz zasady przebywania na terenie Hotelu.
4. Regulamin dostępny jest w recepcji głównej, informatorze w pokoju hotelowym oraz na stronie internetowej hotelu.
5. Potwierdzenie zapoznania się z regulaminem następuje w momencie rejestracji Gościa w Hotelu, co potwierdza zawarcie umowy cywilnoprawnej o świadczenie usług hotelowych pomiędzy Gościem, a Hotelem.
6. Polityka prywatności, dostępna na stronie www.hotel-hetman.pl stanowi integralną część niniejszego Regulaminu.
§2 Rezerwacja i meldunek
1. Rezerwacji można dokonać internetowo, przez stronę internetową Hotelu, poprzez portal Booking.com, HRS.com, mailowo, telefonicznie dzwoniąc do recepcji hotelowej lub osobiście w Hotelu.
2. Po dokonaniu rezerwacji Gość otrzymuje drogą mailową potwierdzenie rezerwacji, które zawiera warunki rezerwacji oraz informacje niezbędne do dokonania zadatku.
3. Jeśli zadatek nie wpłynie na konto bankowe hotelu w terminie wyznaczonym w umowie wstępnej rezerwacji lub wpłynie później, Hotel zastrzega sobie prawo do sprzedaży pokoju innej osobie i anulowania rezerwacji. Kwota równorzędna zadatkowi zostanie zwrócona na konto Gościa w terminie 14 dni od daty anulowania przez Hotel rezerwacji.
4. Po zaksięgowaniu zadatku na koncie bankowym Hotelu, Gość otrzymuje drogą mailową potwierdzenie rezerwacji.
5. Rezerwacja ma ważność do godziny 15:00 planowanego dnia przyjazdu, o ile Gość nie poinformował Hotelu o późniejszym przyjeździe. W przypadku nieodwołania przez Gościa rezerwacji w terminie do godz. 11:00 dnia następnego lub w przypadku nie dotarcia Gościa w zaplanowanym terminie do Hotelu, Hotel obciąży Gościa za pierwszą dobę hotelową za 1 pokój.
6. Gość Hotelu zobowiązany jest do okazania przed zameldowaniem pracownikowi Recepcji dokumentu potwierdzającego tożsamość, ze zdjęciem. W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób uniemożliwiający zameldowanie, recepcjonista ma prawo odmówić przyjęcia do Hotelu. 7. Dzieci w wieku od 13 lat traktowane są przy rozliczeniach jak osoby dorosłe.
8. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności wyrządzając szkodę w mieniu Hotelu lub innych Gości albo szkodę na pracownikach Hotelu.
9. Hotel może odmówić przyjęcia Gościa będącego w stanie nietrzeźwości.
§ 3 Doba hotelowa
1. Pokój jest wynajmowany na doby. Doba trwa od godziny 15:00 do godziny 11:00 dnia następnego.
2. Jeżeli Gość nie określił inaczej, przyjmuje się, że pokój hotelowy jest wynajęty na 1 dobę.
3. Pokoju nie można przekazywać lub udostępniać osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który została uiszczona opłata.
4. Chęć przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość hotelowy powinien zgłosić w recepcji do godz.11:00 dnia, w którym upływa termin doby hotelowej.
5. Hotel może nie uwzględnić życzenia przedłużenia pobytu w przypadku:
- braku dostępnych pokoi,
- gdy Gość nie przestrzega obowiązującego Regulaminu,
- gdy Gość nie dokona wcześniej pełnej zapłaty za dotychczasowy pobyt.
6. Pozostawanie w pokoju lub pozostawienie rzeczy po godzinie 11:00 w pokoju, jest traktowane jako przedłużenie pobytu.
§4 Odpowiedzialność Hotelu
1. Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.
2. Hotel ma obowiązek zapewnić:
- warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa,
- bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu,
- profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Hotelu,
- codzienne sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie.
- sprawną pod względem technicznym usługę.
3. W przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, Hotel dołoży starań, aby w miarę posiadanych możliwości, zamienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodność.
4. Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez Gości w zakresie określonym przepisami art. 846-849 Kodeksu Cywilnego, o ile strony nie postanowiły inaczej.
5. Gość hotelowy powinien zawiadomić recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
6. Hotel nie ponosi odpowiedzialności z tytułu kradzieży pieniędzy, kradzieży, uszkodzenia lub zniszczenia papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeżeli przedmioty te nie zostały oddane do depozytu i umieszczone w sejfie hotelowym.
7. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu hotelowego przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w depozycie.
8. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, niezależnie czy został zaparkowany na parkingu hotelowym, czy poza terenem hotelu.
§5 Odpowiedzialność Gości
1. Wszelkie należności wynikające z pobytu oraz korzystania z usług, poza opłatą za pokój hotelowy, Gość reguluje najpóźniej w dniu wyjazdu.
2. Brak skorzystania z usługi zamówionej przez Gościa nadal zobowiązuje go do uiszczenia opłaty za daną Usługę.
3. O zaistniałych szkodach powstałych w Hotelu należy niezwłocznie powiadomić recepcję Hotelu.
4. Gość odpowiedzialny jest materialnie za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych będących własnością Hotelu, a także uruchomienia przez Gościa alarmu pożarowego w skutek aktów wandalizmu lub nie zastosowania się do zakazu palenia, powstałe z jego winy lub z winy współtowarzyszących osób, czy tez osób odwiedzających. Hotel ma prawo obciążyć Gościa kosztem powstałych szkód również po jego wyjeździe.
5. Zaproszone przez Gościa osoby mogą przebywać w Pokoju w godzinach 15:00-22:00.
6. Dzieci na terenie hotelu powinny znajdować się pod stałą opieką opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
7. Na terenie hotelu, w tym w pokojach hotelowych, obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów i wyrobów tytoniowych. Wszystkie pokoje przeznaczone są dla osób niepalących.
8. Hotelowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Hotelu w razie zwłoki Gościa w uregulowaniu płatności za usługi.
§6 Usługi hotelu
1. Hotel świadczy bezpłatne usługi w zakresie:
-udzielania informacji związanych z pobytem i podróżą,
-budzenia,
-udostępnienia miejsca parkingowego po jego wcześniejszej rezerwacji,
-przechowywania pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu Gościa w Hotelu, w depozycie Recepcji z zastrzeżeniem §4 ust. 7 niniejszego Regulaminu.
2. Miejsca parkingowe podlegają rezerwacji. W przypadku korzystania z parkingu Gość może zostać poproszony o podanie numeru rejestracyjnego pojazdu.
3. Pytania i uwagi związane z pobytem w Hotelu Goście mogą kierować bezpośrednio do Recepcji, osobiście lub telefonicznie.
4. Recepcja czynna jest całą dobę.
§7 Zwrot rzeczy pozostawionych
1. Przedmioty osobistego użytku pozostawione w Hotelu przez Gościa będą wysyłane na adres wskazany przez Gościa na koszt Gościa. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji Hotel ma obowiązek przechować pozostawione przedmioty przez okres 60 dni.
2. Hotel może obciążyć Gościa kosztami przechowania rzeczy i jej utrzymania w należytym stanie.
§8 Przetwarzanie danych osobowych
Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych informujemy, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PHU TOPAZ SP. Z O.O. z siedzibą w Sokołowie Podlaskim, ul. Kolejowa 3B, NIP: 8231669776. Wszelkie informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności, która stanowi integralną część Regulaminu.
§9 Postanowienia końcowe
1. W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22.00 do godz. 6.00 dnia następnego.
2. Gość jest zobowiązany do kulturalnego, stosownego zachowania w stosunku do personelu hotelowego, jak również w stosunku do innych Gości. Personel Hotelu może odmówić obsłużenia Gościa, który zachowuje się agresywnie lub niekulturalnie, w szczególności gdy narusza nietykalność cielesną lub nachalnie narzuca się innym osobom w jakikolwiek sposób, a także gdy nie posiada stosownego odzienia.
3. Zachowanie Gości oraz osób korzystający z usług Hotelu nie powinno zakłócać spokoju pobytu innych Gości.
4. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie grzałek, żelazek elektrycznych, czajników bezprzewodowych i podobnych przedmiotów, jeżeli nie stanowią one stałego wyposażenia pokoju hotelowego, a także używanie otwartego ognia w pomieszczeniach. Nie dotyczy to ładowarek do sprzętów elektronicznych.
5. Na terenie Hotelu nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych, broni, amunicji, materiałów wybuchowych, łatwopalnych ani iluminacyjnych.
5. Hotel nie akceptuje zwierząt.
6. Gościom nie wolno dokonywać w pokojach hotelowych jakichkolwiek zmian w umeblowaniu jak i wyposażeniu Pokoju.
Poznaj najważniejsze zapisy regulaminu strefy saun funkcjonującej
w Hotelu&SPA Hetman w Siedlcach.
REGULAMIN STREFY SAUN HOTELU&SPA HETMAN
1. Zakup usług w strefie saun należącej do kompleksu Hotelu „HETMAN&SPA” (dalej jako strefa saun), jest równoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem postanowień niniejszego Regulaminu.
2. Ze strefy saun mogą korzystać osoby powyżej 18 roku życia. Dzieci i młodzież pomiędzy 13, a 17 rokiem życia mogą korzystać ze strefy saun wyłącznie pod opieką osoby dorosłej.
3. Strefa saun czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 16:00-22:00, a w weekendy od godziny 10:00-22:00. Ostatni użytkownicy do strefy saun wpuszczani są najpóźniej o godzinie 21:00.
4. Każdy użytkownik strefy saun otrzymuje kartę z chipem z zakodowanym czasem oraz rodzajem pobytu, która umożliwiała będzie dostęp do określonych usług. Czas pobytu w strefie saun mierzony jest od momentu pobrania karty w recepcji, aż do chwili oddania jej z powrotem do recepcji po zakończeniu korzystania z usług.
5. Dla gości Hotelu „HETMAN&SPA” nielimitowany dostęp do strefy saun możliwy jest za pomocą dostępu kart do pokojów hotelowych oraz wliczony jest w cenę noclegów, wobec czego nie przedstawiają oni kart w recepcji oraz nie są od nich podbierane dodatkowe opłaty z tego tytułu.
6. W momencie oddania karty do recepcji, obsługa dokona weryfikacji określonych limitów czasowych. W przypadku przekroczenia wykupionego limitu czasowego, użytkownik, zobowiązany jest do pokrycia różnicy cenowej.
7. Przed wejściem do strefy saun, każdy użytkownik zobowiązany jest dokładnie umyć ciało pod natryskiem znajdującym się w łazience przy szatni. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości w tym zakresie, pracownicy strefy saun mają prawo nie wpuścić do sauny danej osoby oraz cofnąć ją do szatni w celu skorzystania z natrysku.
8. Każdy użytkownik zobowiązany jest do posiadania w strefie saun własnego ręcznika.
9. Zabronione jest wnoszenie do strefy saun przedmiotów użytku osobistego tj. telefonów komórkowych, kamer, kluczy, biżuterii, kosmetyków itp., a także stosowanie własnych płynów/olejków/esencji lub innych substancji wzmagających oddziaływanie saun.
10. Zabronione jest wnoszenie i spożywanie w strefie saun żywności i napojów.
11. Ze strefy saun korzystać mogą jedynie osoby zdrowe lub osoby, u których stan zdrowia nie stanowi przeciwwskazań do korzystania z udostępnianych usług. Wstępu do strefy saun zabrania się w szczególności: a. osobom z chorobami serca, nadciśnieniem i chorobami naczyń krwionośnych; b. osobom z chorobami tarczycy, klaustrofobią, epilepsją, ostrymi stanami reumatycznymi; c. osobom z nowotworami, ostrymi infekcjami i stanami astmatycznymi; d. kobietom w czasie menstruacji i w okresie ciąży.
12. Wchodząc do strefy saun użytkownik potwierdza, że jego stan zdrowia nie stoi na przeszkodzie do korzystania z tej formy rekreacji. Za ewentualne szkody, w tym za negatywne skutki zdrowotne korzystania ze strefy saun, w przypadku niezastosowania się do treści Regulaminu, właściciel Hotelu „HETMAN&SPA” nie ponosi odpowiedzialności.
\13. Zabrania się wstępu i przebywania w strefie saun osobom: a. których stan wskazuje na spożycie środków psychotropowych lub innych środków odurzających albo na znajdowanie się w stanie nietrzeźwości; b. których zachowanie stanowi zagrożenie dla innych osób, w tym dla pracowników strefy saun; c. których stan higieny znacząco odbiega od ogólnie przyjętych norm.
14. Obsługą saun i znajdujących się w nich urządzeń mogą zajmować się jedynie pracownicy strefy saun.
15. Zabronione jest dotykanie elementów instalacji wytwarzających ciepło, a także kładzenie w ich pobliżu ręczników bądź innych materiałów, gdyż może to grozić oparzeniami, a nawet pożarem.
16. W przypadku nie stosowania się do Regulaminu bądź poleceń pracowników strefy saun, a w szczególności w przypadku zakłócania porządku publicznego oraz zachowywania się w sposób wywołujący dyskomfort u innych użytkowników strefy saun, pracownicy mają prawo wezwać taką osobę do opuszczenia strefy saun. W przypadku konieczności zastosowania powyższych kroków, użytkownikowi zobowiązanemu do opuszczenia strefy saun nie będzie przysługiwać zwrot poniesionych kosztów, z tytułu skróconego czasu korzystania z wykupionych usług.
17. Treść niniejszego Regulaminu będzie udostępniona w recepcji strefy saun, a także na stronie internetowej www.hotel-hetman.pl.
Lorem ipsum dolor t-sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing.